1 Feb 2008

Fighter [fī'tər]

Mislim, da ga ni bilo treninga včeraj (čertek) na katerem se ne bi debatiralo o Marku Miliču in o "ej, si vidu Milkota??".

Ja, ja - sem ga videl ja. In ne vem kaj več bi povedal. Se zgodi, ni pa lepo. Verjetno je Marku zdaj malo žal za vse skupaj, v afektu človek marsikaj naredi, še posebej ko vidi da nikakor ne more obrniti poteka tekme. Je tudi res, da ga je Sow lepo usekal "nenamerno", čeprav vsi, ki malo poznamo košarko vemo, da je šlo za čisto nameren udarec s katerim si igralec "naredi prostor" ko ga nasprotnik pokriva preveč od blizu. V "starih dobrih časih", ko se je v slovenskih liga še igrala Košarka si moral prekleto paziti da je nisi staknil. Dandanes je pa to res bolj "nenavadno" in nevsakdanje ("poteza" Sowa, ne Miliča)

Tista stvar, ki me je veliko bolj presenetila pa je bilo pomanjkanje kakršnekoli reakcije s strani igralcev Olimpije. Nič od nič, kup "samostojnih podjetnikov", ki se jih nesreča soigralca ne tiče. Kapetana so izključili potem, ko ga je nasprotnik udaril in nič!? Nikome ništa?! Ne vem, jaz sem upal na "postavljanje zase", na reakcijo v smislu "tako se ne dela!"... nič od nič. Igralo se je naprej, kot da se ni nič zgodilo. Timski duh? Kaj ga je kdo spustil?! Meni je to nekaj nepojmljivega - da se soigralci ne bi postavili za soigralca. Slabše od tega je samo to, da soigralec napade soigralca. Slabšega ni.

Ne bom nikoli pozabil, ko sem bil "mlad junc" in smo igrali tekmo na kateri sem moral pokrivati nasprotnega igralca, ki je bil znan po raznih "udarčkih" in "trikih". Spomnim se prvega napada, ko sem pristal na že tako poškodovanem zapestju. V naslednjem napadu si je "delal mir in red" z komolcem in dobil osebno v napadu. Jaz sem vstajal in vztrajal - ne bom pa pozabil soigralca, ki mu je "na izviren način" povedal, da če me še enkrat takne da ne bo končal tekme. Pri naslednjem napadu ko smo bili v obrambi se je "ponesreči odprl predal" (soigralec je malo dvignil komolec tako da je nasprotnik vedel, da ni šale) jaz pa sem imel več ali manj mir do konca tekme.

Tako to delajo pravi soigralci - nikoli ne pustijo soigralca na cedilu, še posebej ne "v borbi", ko je kriza. Nikoli.

Gledam pa te "frajerje" z Olimpije ko se postavijo v obrambo in nič. Nobene reakcije, nobene močnejše osebne nad "provokatorjem", nič od nič. Ok, obstaja še opcija da soigralci ne marajo Miliča in da je bila zato reakcija "nikakva" ampak vseeno - kapetana so udarili, kapetan je reagiral, soigralci pa nič. Žalostno!

Seveda ni prav reakcija Miliča, košarka je moški šport, kjer pride do takih in drugačnih kontaktov, nikakor pa ni prav, da se zadeve rešujejo s pestmi. Nikakor!

Izjava dneva : Charles Barkley : If I weren't earning $3 million a year to dunk a basketball, most people on the street would run in the other direction if they saw me coming.

Video dneva - Marko Milič v lepših dneh - tekmovanje v zabijanju Marko Milič vs. Boris Gorenc

No comments: